dallas "the movie" utan J-lo

Ska absolut se dallasfilmen när den kommer. Synd att inte Jlo ska spela Pam, de är ju grymt lika annars, hon måste bara fixa håret.. Konstigt att hon skulle spelat sueellen, de är ju inte alls lika.
                         Pam 
Go to fullsize imageGo to fullsize image



Här kommer lita andra nostalgibilder from Dallas the 80´s

Go to fullsize image  Go to fullsize image Go to fullsize image

Go to fullsize image Alla kommer väl ihåg när bobby steg ur duschen... allt var en dröm. SUCK SUCK sa man då..

Jag kommer ihåg att i början när jag tittade på Dallas fick mamma läsa textraderna, för jag kunde inte ens läsa. Och jag tvingade henne att läsa varenda rad. SHIT vilken jobbig unge jag måste varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback